Robin till sthlm!

Nu sitter jag här hemma och väntar på Robin som är på väg hit för att spendera lite tid med mig i helgen! Saknar söta underbara massor, evigheter sen sist så ser verkligen fram emot att träffa honom =)

Blev ingen vidare lång vistelse på stranden idag sjukt rastlös så satte mig i bilen och åkte och hälsade på en söt person i studion istället. Blir helt rörd kom dit och fick en liten oväntad present. Blir helt glad i hela kroppen du e så söt!


[Fick ett fint halsband]

Nu massa mycke gladare åkte hem för att lägga mig på spikmattan och invänta Robin.



Måste även få beklaga mig lite! Är sjukt irriterad på alla äckliga människor som röker överallt känns som att de ständigt luktar rök vart jag än går... kommer fan själv dö i lungcanser som passiv rökare! Ligger på stranden och vart jag än kollar så ligger folk på sin filtar och puffar.. åker in till stan bilen brevid sitter en barnfamilj i en bil och föräldrarna sitter båda två och röker i bilen med barnen i bak sån får mej att lacka.. fan ta hänsyn till barnen istället för att gasa ihjäl dom innan dom ens är 10. De e ju riktigt illa vart fan är världen på väg??? Så nu känns de bättre då jag fått ventilera min ilska mot rökare usch och bläää!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback