Sista dagarna på semestern

Har sån fruktansvärd ångest att jag ska jobba på måndag längtar verkligen inte alls.. vet inte vad jag ska göra av dom sista dagarna idag blire nog en sväng ner till stranden sen ska jag försöka hinna *host* gå till gymmet * host* innan robin kommer hit men med min disiplin blire väl inget va ett tag sen jag va där men efter semestern lovade jag mig själv att komma igång igen o de ska jag fan göra oxå!

Fick mitt paket med ett halsband jag beställde häromdan e sjukt nöjd så himla fint är de kan inte sluta tita på de nu vill jag ut o festa o visa upp de haha.


Nä nu ska jag nog slänga på mig bikinin och åka iväg en sväng! Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Magnus

Ooh, tufft halsband! Planerat att spöa lite rumpa eller? Bikini, då måste du fota det åt mig, det vet du väl;)

Postat av: Mike

Inte deppa sej sejjen! ...sööönt att joppa litte! ;)

2009-08-14 @ 04:31:40
URL: http://www.mikeshiver.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback