When the future comes knocking

Som jag nämnde sist va de sista gången hos min psykolog i måndags många blandade känslor som rördes upp och de va med sorg jag träffade henne sista gången på min terapi. De va riktigt tungt att gå ut från hennes mottagning och stänga dörren för att ta ett kliv ut me en enorm tacksamhet för allt hon gjort för mig. Hann bara ta några steg över innergården innan jag bröt ihop i gråt...
Minns första gången jag gick dit och samma jobbiga känsla som kom när jag då gick i snön över gården och bröt ihop i gråt i Davids tröstande armar, nu samma sak men ändå så anorlunda.. tungt men nu ett hopp inför framtiden och allt jag har att ta med mig längre fram i livet.
Rensade sedan huvudet med min ipod på gymmet.

Tisdagen åkte jag till Magnus efter jobbet och invigde hans nyinköpta guitarr hero, hade en toppenkväll, som blev alldeles för sen.

Igår efter jobbet åkte jag in till stan och mötte upp Steve som tillslut gått med på att tatuera mig efter mycke velande fram och tillbaka. Nu en fantastik tatuering rikare. Ett aumtecken ovanför fotknölen på vänstra benet =) Tack söta underbara för att du gjorde den de betydde massor att du gjorde den =)
 
  


Fick även min mössa som jag beställde för några dagar sen på Nelly.se wiiieee ska ha den på mej hela vintern!!
Hämtade upp Lullat efter tatuerandet åkte hem snackade massa skit innan jag hoppade i säng, försov mig imorse IGEN = KILL ME! Seriöst vad ska jag göra jag vaknar verkligen inte utav klockan jag har försökt med allt men de går verkligen inte :(

Efter jobbet drog jag bara hem och kände för att vara för mjig själv så har tvåttat en massa, de e sån jääävla röra hemma så efter kryssen blire storstädning o sen fixa klart väggarna i vardagsrummet som jag påbörjade förra veckan! Nån som gillar att måla väggar och vill hålla mig sällskap??

Imorgon är jag lesig!! På eftermiddagen e de dags för MB kryss igen den här gången med Silja festival 40h till Riga och tillbaka första kryssen jag inte beställt någon outfit har ingen aning omn va jag ska ha på mej men känner mej inte så pepp så tar de som de kommer, ska iaf kasta på mej en rejäl jävla make up hade jag tänkt! Nu sovdax =)



Kommentarer
Postat av: Magnus

Jag kan måla väggar med dig Tina:)

Postat av: David

<3 :)

2009-08-28 @ 08:05:52
Postat av: Louice

duuu är bäääääääst! och vi är för snygga för att behöva förbereda outfits ;) Vi kan ju detta!

2009-08-28 @ 11:39:31
URL: http://lulu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback