I believe in Karma what you give is what you get returned

Hua va kallt de är!! BURR!! Ja i onsdags åkte jag ner till Robin i värsta skitvädret om jag får uttrycka de så, visst skitkul att snön kommit o de e vackert o bla bla bla MEN de e fan inte kul att köra i!!
Vägen ner var de snorhalt, skitigt och kallt som satan, mina vindrutetorkare började strejka strax efter s-tälje o fick stanna o fixa de, körde ner till nyköpng o va händer då jo spolarvätskan tog slut o de va så jävla skitigt kunde knappt ens se bilen framför för att jag inte kunde spola av rutan *sjukt irriterande* stannade på en mack några mil senare o då va de nästan så jag hade behövt veva ner rutan o stoppa ut huvvet för att se vägen hahahaha ILLA! Lyckades tillslut ta mig ner i tid o hitta Robin.
Drog sen till Lucky 7 där han hade en tatuerartid bokad, riktigt schysst blev gadden måste jag säga!! E så himla sugen på o göra en av mina nu bara pengarna och magen som hindrar mig nu, vågar inte hålla på förrän allt e läkt efter operationen men e så himla sugen =) Sen blev de film med Robin Alex o Kim hemma hos Robin.
Tiden går fort när man har kul el vad säger man, var ju bara på snabbvisit och imorse drog Robin upp mig ur sängen vid 6 *bläää* och de va dags att sätta sig i en -9 grader kall bil och puttra till sthlm. SNÖKAOS!!! Alltså jag e inte så känslig men de här va kaos aldrig sett nå liknande el ja snarare att jag inte såg annat än vitt!! Fanns inte ens hjulspår i snön o de va förbaskat halt och så snöade de och blåste massa inte roligaste vädret att åka 16 mil i kanske. Tog iaf 3 ½h o ta sig hem, galet, brukar ta typ 1½h annars... helt slut efter bilfärden och hem till mamma för frukost. Sen blev de Sollentuna C och julshopping dock hitta jag inte spec mycke, inget centrum jag rekomenderar de va helt värdelöst!!

Nu äntligen hemma, Deadmau5 i högtalarna, tända ljus o rökelse nerbäddad i offan med filten *myyyys*






Kommentarer
Postat av: TiNi's Lulu

ååh vill mysa meeeed!

Postat av: Kat

Aj fasiken, de där låter inte alls kul. Håller med dig om vädret! Visst fan e snön fin och allt de där men inte när man åker på arslet utanför dörren och snön lägger sig i öronen! Idag lyckades jag andas in snö i näsan med. Lagom spännande!

2009-12-17 @ 21:49:22
URL: http://blackkat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback