Cause I know how it hurts

Fortfarande chockad och omskakad efter helgen vet inte vad jag kan får och borde skriva men tack viktor som drog med mej på en toppenkväll på hyper hyper =)
Lördagen blev tyvärr inte lika lyckad... hamnade på subsoil som om jag får va ärlig sööööög stenhårt, kvällen slutade inge vidare söndagen blev knappast bättre o nu snurrar tankarna omkring på allt som hände. Grät mej till sömns igår tårarna kommer oc trycker på.. en klump i magen men samtidigt hoppfull för att de kommer sluta bra allting.. de kommer bli okej igen.. jag e stark och du e stark även om du bara inte insett de själv än och jag finns här hela vägen fram!
Nu länktar jag bara till helgen så jag slipper va ensam mer, blir så trött på tystnaden de e som att de ekar i min "lilla" etta.. eco eco eco! Kom och ge mej en kram jag behöver en knuff i rätt riktning just nu tror jag snubblade till nånstans..men snart back on track!
Lite glad e jag iaf över att nu är äntligen datorn beställd så den borde komma i veckan *håller tummarna* men nu e de väl snart dags för sängen..

You're not alone
Together we stand
I'll be by your side, you know I'll take your hand
When it gets cold
And it feels like the end
There's no place to go
You know I won't give in
No I won't give in

Keep holding on
'Cause you know we'll make it through, we'll make it through
Just stay strong
'Cause you know I'm here for you, I'm here for you
There's nothing you could say
Nothing you could do
There's no other way when it comes to the truth
So keep holding on
'Cause you know we'll make it through, we'll make it through

So far away
I wish you were here
Before it's too late, this could all disappear
Before the doors close
And it comes to an end
With you by my side I will fight and defend
I'll fight and defend



I'd put myself first
And make the rules as I go

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback