Curse of the golden flower

Slutade med att jag tog tag i disken ett steg i rätt riktning måste tvätta oxå men de verkar ju vara omöjligt att få en tvättid i de här jävla området jag bor i *stör mej*

Blev inge gossip girl ikväll hittade en film som jag hade glömt att jag hade som jag skulle sätt för väldigt länge sen men de blev den iaf. Curse of the golden flower.. så vacker med alla detaljer och färger men dock så tragisk.. filmen i sig va väl sådär i handling med de vägde upp av allt runtom. Lite som hero vecker men inte så mycke handling.


Snart sovdax så jag e pigg till morgondagen som troligtvis kommer bli kämpig men lärorik. Borde även tacka Catha för allt hon gjort för mig har jag kommit till insikt med idag. Utan henne hade jag inte varit i den sits jag är i idag. Tack uppskattar verkligen allt!


Nu blire nog slänga på nån najs mix o krypa ner i sängen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback