Du får mig upptäcka världen

Börjar med ett jättestort tack till R som förgyllde min vardag genom att ta med mig till yasuragi igår kände mig som en prinsessa! Helt fantastiskt.. första gången i mitt liv jag mediterat vilket var väldigt intressant! Samt var på en sentai som var sjukt häftigt måste absolut göra om de här =)

Efteråt blev de krypa ner i soffan o glo en rulle innan klockan blev för mycke o dags att avsluta dagen o åka hem o sova.. Känner mig så himla lycklig just nu börjat fokusera mer och mer av min tid och energi på de som verkligen betyder något i mitt liv.. först och främst på mig själv.. sen jobbet och såklart alla vänner.. er som faktist finns där i vått och torrt kommit till insikt i att ni verkligen inte växer på träd och att ni vill vara en del av mitt liv ger väldigt mycke till min vardag =)

Jag blir så lycklig då jag sitter här o myser me datorn i knät och år snt här:



ॐR0b1Nॐ -> Vaffanculo 28/2 http://bankai.tomfury.se säger (21:21):*du ska ha ett sånt grymt stort tack som har pushat och tjatat och härjat och pushat lite till på mig

*you are the best! och de e därför jag älskar dig!*det är du som har stöttat mig i allt jag gjort


Erik säger (21:37):

*Jamen asså jag e sugen på att baka o du fyller år.. sen så är ja (tror jag har gjort de klart vid de här laget ^o)) sugen på att spend some quality time me dig.. Så va bättre då än att ses i köket över lite tårtbak


Sånt som förgyller min dag då jag kommer hem helt slut efter en hård arbetsdag! Tack ni och alla andra =)

Kommentarer
Postat av: Gloria

Gratz

2009-03-02 @ 13:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback