Nystart

Händelserik dag el ja informationsrik kanske man ska kalla de istället. Började dagen med ett långt möte med chefen på huvudkontoret och gick igenom en hel del förändrigar och sen drog vi ut till rissne där jag numera ska ägna mina dagar =)

Väl ute på plats blev de lunch och sen va de full fart o nu e njag helt fullmatad med massa siffror och annat tjaffs så svårt att koppla bort jobbet då jag kommer hem. De skönaste e att de e sjukt mycke trassliga saker jag har framför mig men ser de som en sjukt kul utmaning just nu de känns toppen =)

Hade tänkt dra iväg till gymmet idag men pallar verkligen inte röra en fena ska nog istället ägna resten av kvällen med en välförtjänad gott och blandat påse framför nåt avsnitt gossip girl.

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback