yasuragi

Efter 2 dagars riktigt hårt kämpande med allt på jobbet som vi ligger efter med så känns de fortfarande välsigt bra. Ännu bättre känns de nu då jag kom iväg till gymmet och fick köra lite och nu e jag helt död i både kropp och huvud. Ser fram emot morgondagen då söta R tar med mig till Yasuragi Hasseluddens japanska bad ska verkliugen bli toppenmysigt =)

Känns som om schemat e pressat med massor att se fram emot.. imorgon hasseludden på lördag blire middag på garbo me linda o co. på söndag firar släkten mig. Nästa vecka blir de inte mindre onsdagen fyller jag gammal och fredagen åker jag o Robin till holland på trance energy, veckan efter de e de kryss osv osv *wiiieee*

Fick plötsligt en ännu posetivare inställning till kommade veckorna jag har framför mig =)

Kommentarer
Postat av: Lulu

ååh nu kommer de härliga spadagen! Hoppas du får mys ><


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback