Du e ju galen!


[ Tack för en toppenkväll i fredags ]


Lördagskvällen kändes ganska lam... skulle till garbo med jenny som jag inte träffat på en oändlighet efter ett jävligt onödigt töntigt bråk vi hade i somras =/ Tyvärr va de nog jag som va boven i dramat nu har vi iaf börjat ta upp kontakten igen vilket jag tycker e sjukt kul =) Men nå garbo blev de aldrig fick veta att dom tydligen renoverar stället till 6 feb så får väl ta oss dit då ist. Funderade över att dra nån annan stans men jag bangade så blev en kväll hemma... internet passade på att lägga ner oxå KUL verkar som om den tekniska världen håller på o överger mej helt.. slängde på dvd boxen me alias som jag lånade av kristos för ett par veckor sen.
När de va sovdax (alldeles för sent som vanligt) låg jag i tystnaden kollade upp i taket o börja tänka alldeles för mycke.. ringde robin o pratade av mej men tror fan de fick mej tänka ännu mer =/ Nu dags att slänga på ett avsnitt alias innan de e dags att gå till sats o ge mej på ett DansAerobics pass.. kommer DÖÖÖ! Men nu jävlar e de dags att bli snygg! "jag ska bli snygg jag ska bli snygg jag kan bli snygg jag ska bli snygg jag ska bli snygg jag kan bli snygg..." intalar mej själv =) har iaf lyckats gå ner 1 ½ kg den här veckan *wohoo* ja kanske inte så mycke o hurra för men de e iaf i rätt riktning!

Haha lite reaktioner på gårdagens bus:

Wishes sa (18:22): Kvinna du har dyra drifter :P
Wishes sa (18:26): haha men du är ju så charmig och go tina

du charmar alla hörrö

> T i N i < nypiercad =) sa (18:27):

ahhww tack söt


Erik sa (18:12):

Du e ju galen ^^

Erik sa (18:13):

Fifan va "AAAAAAAJJ!!!!"

Danne sa (20:44): du är galen tina :D:D

> T i N i < nypiercad =) sa (20:44): japp de e därför du gillar mej haha

Danne sa (20:44): jo det är väll det












Kommentarer
Postat av: flows

wie, där är jag!!! stolt :D



hoppas dansgrejet går bra!

2009-01-18 @ 19:55:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback