Going wrong!

Märkte för ett tag sedan att min dator började spricka lite i fästet mellan skärmen och själva datorn... har en laptop aå alla hänger med. Inget jag tänkte på spec mycke mer än typiskt. Allteftersom så har den spruckit mer och mer för varje gång jag öppnar/stänger datorn, slutade med att de inte går att stänga ihop den.. så nu står den öppen hela tiden (sjukt störande). Men nu så till de värsta av allt... igår ställde jag ifrån mig den och skärmen vickade till lite *poff* pale black! WTF! Skärmen la av! La ifrån mig datorn helt *don't panic* lät den va innan jag blir förbannad el bryter ihop på de här helt!
Imorse då jag vaknade bestämde jag mig för att ta en titt på va de kan va för fel.. startar datorn.. fortfarande pale black.. *PANIK* Vickar lite på de spruckna partiet och wohooo den gick igång satt väl me skiten i typ 5 min innan den la av helt o nu får jag inte ens igång den... tillåt mig gråta en skvätt jag vet inte vad jag ska ta mig till hela mitt liv finns i den där datorn känns de som. Ja ja jag e väl en nörd jag älakar min dator!
Känns ganska värdelöst då dator enligt mej inte e spec gammal... nu vet jag inte alls vad jag ska ta mig till har inte riktigt råd att köpa en ny för tillfället. Nu sitter jag här med en gammal dator jag rotade fram som låg hemma. Den funkar jag kan surfa men de e inte min dator.. ingen  musik inga program nada! F*CK!!!!!!

Vad ska jag ta mej till fan fan fan! Usch tappade lusten på allt just nu hela jävla dan åt helvete!











Kommentarer
Postat av: Inchi

Låter riktigt trist de där, känner igen symtomen på datorn, låter som att de e glapp mellan själva datorn och skärmen på nå sladd =/ men sådan måste du tyvärr lämna in för lagning, om du har garanti så kan de där täckas, låter nästan som förslitnings skada kanske.. om du nu inte har gått å tappat den i golvet lr dylikt..

Hoppas att de löser sig.

krama

Postat av: Micka

snygg blogg!

gillar bilden i headern, skit snygg.

2009-01-13 @ 20:05:04
URL: http://annamariamikaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback