I can't escape, can't wash this away!

Usch då va det dags de e sent de e mörkt de e kallt tomt och ensamt.. första kvällen på vääääldigt länge i ensamheten.. ingen e här och alla känslor jag tappert håller åt sidan kommer vfram och gör sig påminda.. kanske har jag inte tagit itu med massa känslor som jag skutit åt sidan för att göra de så lätt.. ingenting e lätt de kommer ikapp en förr eller senare o de här känns som en typiskt sådan kväll... =(
Orkar inte.. kan nån bara ge mi en kram el lite sällskap men lämna mej inte här elt ensam.. ångest för imorgon då kommer de bli ännu mer ensamt då blire ingen träning o vad jag vet så e de ingen jag ska träffa kan nån rädda mig??

Har varit duktig idag.. varit på mitt "första" spinningpass!! Önskar att de hade kännts bättre än va de faktist gör.. känner mej stolt men samtidigt va de ju faktist bara 1 pass. På torsdag kanske de känns bättre då de e dags att få lite intro på gymmet av en PT.. vi får väl se!












Kommentarer
Postat av: LillRobin

usch gumman de känns inte alls kul att läsa det här, hoppas det går över snart och att nån kan komma och krama dig, skulle mer än gärna ge dej en men de e lite för långt :/ så du får en BAMSE KRAM på internet ist, hoppas de hjälper nått.. pusspuss på dig!

2009-01-13 @ 23:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback