Intim Piercing =)

Kan ju börja med o tacka viktor som fick me mej till 360 igår hade verkligen en toppenkväll... satt hemma förstörd efter dagens migrän attack.. missade jobbet o allt sov bort hela dan typ mådde inte så bra men fram mot 21-21.30 börja de rycka lite i lilltån så bestämde mej sen vid 22.30 att nä nu fan drar jag me ut.. o så blev de. Lyckat helt klart!

Idag försov jag mig för de blev alldeles för sent igår... Marre ringde o väckte mig halv 12. Mötte upp henne o hennes 9 veckor gamla hundvalp i stan o gick till ANT för att kolla piercingarna i naveln.. slutade med att de tillslut blev en christina piercing som jag snackat om ett tag.

För er som inte är känsliga kan ju kika vad jag menar:
http://wiki.bmezine.com/index.php/Christina_Piercing

Hade efter de en väldigt trevlig promenad på stan med Mariella =) Hoppas vi ses snart igen.. ikväll blire nog utgång med Jenny som de ser ut nu.











Kommentarer
Postat av: inchi

Jatså så den vart av i alla fall då.

Hoppas de inte skaver för mycket nu bara ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback