It’s just like the cold

Gårdagen va väl inge vidare.. vaknar idag utvilad o känner mej så fruktansvärt lycklig, står aldeles för länge framför spegeln känner mej.. fin(?) sätter mej i bilen o åker mot tyresö solen skiner och asot yearmix på högsta volym allt är vakert och jag känner mej lycklig i hela kroppen! Vandrar in på BMWs verkstad med ett leende *pang* kommer ut me gråten i halsen. Sätter mej i bilen för att åka in mot stan igen och musiken e lika bra solen e lika vaker och där sitter jag och tårarna strömmar ner för kinderna. de va den dan de packar ihop de glada humöret och går runt i nån koma o känner mej så hopplös inombords.

Helt ok dag på jobbet åker hem till tomheten hemma.. vill inte va här trivs inte här men jag vet inte vart jag ska ta vägen längre gaaaaaaahhh en person jag kännt länge skriver "du är ju världens goaste o vackraste" jag bryter ihop i tårar igen.. jag känner mej verkligen inte som de just nu.. önskar bara jag kunde se de andra ser *f*ck*
Nu har jag fått nog! GAAAAAHHH!


What dosent kill you makes you stronger! I'm a fighter!
















Kommentarer
Postat av: LillRobin

usch det gör ont inombords att läsa det här gumman <3 du vet att jag finns och hoppas inte du tvekar om du behöver prata me nån <3 det stämmer det personen sa, och det du skrev i slutet e sant, du e en kämpe, den starkaste jag vet!

2009-01-14 @ 23:36:01
Postat av: Martina

Jag vet precis hur du känner. Jobbigt när man inte vet vad man ska göra åt saken bara. Hoppas att du mår bättre snart!

Postat av: Inchi

Du e inte ensam att känna som du gör att allt e hopplöst..

Men du som jag kämpar, och vi ger inte upp. De tar tyvärr sin tid men när vi e igenom så tar vi nya tag och visar vad vi går för.

Släpp inte hoppet, de e de sista som håller kvar oss vid liv.

2009-01-15 @ 16:39:40
URL: http://inchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback