Who needs a heart when a heart can be broken

Den här helgen känns helt bortkastad.. kom hem från jobbet igår och tryckte migräntabletter däckade kl 17.. vaknade 2timmar senare helt död i skallen o släpa mej över till soffan där jag spenderade resten av kvällen framför 2 filmer. Släpade mig tillbaka till sängen och däckade igen.. vaknade imorse med migrän igen.. tryckte piller.. däckade.. 
Släpade mig ur sängen till soffan vid typ 13 planderade inför kvällens äventyr som skulle bli kalas för hela slanten.. nu sitter jag fortfarande här helt död o orkar verkligen inte e helt död i skallen. Blir en hemmakväll igen me o de känns så fruktansvärt värdelöst. 
Skulle dragit me Robin till sats och köpt ett årskort och gå på spinning men de va såklart fullbokat så blev inget med de. Frustration.. när man väl vill komma igång o göra nåt så blir de ändå inget de e ju så f*cking typiskt!
 

Just let you fears go, you might find your way back home
Let your fears go, you might find out that your not lost
Just let your fears go, you might find your way back home
Let your fears go, you might find out that you're not alone

What did you learn, what was it worth
What did you yearn from everything that's lost now













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback