Dont worry!

Vaknade imorse supertrött och förbannat ont i örat! Som ni kanske minns gjorde jag en industrial piercing för en tid sen och den håller på o fakkar med mig! Vägrar läka o de blir bara värre för varje dag som går fattar inte varför kommer nog snart sluta med att jag tar ut skiten... =/
Försökte imorse få bort den men kulhelvetena sitter som berget så den sitter där den sitter så den får väl sitta tills jag blir ännu argare på den o tar i med hårdhanskarna!

Knappt sovit något alls el jo lite men väldigt oroligt ingen aning om varför kanske för att jag va ganska pissed off igår kväll men tyckte ändå ilskan la sig ganska fort då jag fick annat att tänka på =)

Nu ska jag snart röra mig in mot stan o möta upp Danne o ta en promenad snacka lite skit synd att inte solen vill titta fram bara men men de kommer bli najs så länge de inte får för sig att regna.

Nu ska jag ta o göra mej iordning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback