dunka dunk

Trött eländig och jävligt less på tillvaron.. allt med känslor suger stenhårt just nu känns de som! Tack vet jag musiken de är äkta kärlek och lycka. Orkar inte med min tillvaro här hemma så på fredag drar jag ner till Hultsfred för att få slippa tänka på allt jobbigt som finns här i sthlm.. sen jobba 1 vecka till innan jag har 3 veckor semester o då ska jag bort jag vet inte vart men här ska jag iaf inte vara! Och jag tar dig med mig för nu rymmer vi!

Lyssnat massor på Roger Shahs set som han spelade på lumi helt magiskt får rysningar i hela kroppen! Orkar inte skriva massa idag har inte återhämtat mig än.. kommer lite bilder sen me!

Legat o degat i ett bad o nu blire soffan sen sova =)

De ända du kommer att ångra är de du inte tog dig mod att göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback