Gråzon

Vet inte alls varför humöret sviker mig idag borde vara glad men känner mej ganska orklös och tom... slet ur hårförlängningen oxå fårs e om jag orkar sätta i skiten igen nu el om jag ska låta de va några dagar innan jag drar till tyskland.. få se va humöret och orken tillåter!

Idag är en sån där dag då jag önskar att jag hade nån som kom hit och kröp ner med mig i soffan bara för att mysa och bry sig om.. känner en fruktansvärd saknad av hela den grejen men den känns ganska avlägsen just nu.. inte alls på humör för att dra ut o festa men ännu mindre sugen på o sitta här ensam för att troligtivs senare känna mej ännu mer ensam.. de suuger!

Suttit här halva dan glott på skärmen som om jag sitter o väntar på att nåt ska hända men känns ju som att de krävs lite mer av mig än så om jag vill hitta på nåt.. *kollar igenom msn* nä inte en kotte inne typ..

Lämnade ifrån moig nyklarna till gamla lyan nu.. va där en sista gång på förmiddagen kändes så tomt kommer sakna den där lägenheten.. ännu mer nu eftersom jag inte haft tid el råd o fixa till den här lägenheten än... nån som e duktig på att tapetsera?? Har köpt tapeter o shit men dom ska ju upp på väggen me så får väl försöka flirta hjälp hos mamma.

Nä nu ska jag kolla igenom telefonlistan o se om de e nån liten prick som har tid me mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback