I miss you

Saknar amsterdam så fruktansvärt och alla som var med på resan! Kollat massa vidoklipp och bilder och saknar de bara mer och mer varför ska allt alltid ta slut så fort??

I onsdags förra veckan började äventyret då Melle, Magnus, Lillis och Robin kom upp till sthlm för att sen på torsdag vid 15 ta flyget ner till amsterdam.
Tog en taxi från mig vid 12 tiden tillflygplatsen chekade in väskor o sånt innan vi flög iväg. Väl framme i Holland (Shiphol Airport) så skulle vi ta tåget in till amsterdam central men typiskt nog hade de prec börjat brinna i tågtunneln el nå liknande så värsta pådraget och var tvugna att försöka ta oss dit på annat sätt med en varm trång buss med hur mycke folk som helst, tog ju några timmar extra och humöret kändes inte direkt på topp trött och sliten efter resan men fram kom vi tillslut då strula de ännu mer med att få tag i nycklar till lägenheten vi skulle bo i.
Som tur va löste sig även de och då vi såg lägenheten efter X antal branta trappor som typ dödade mig 100ggn om så flöt irritationen ifrån mig. Jättefin takvåning mitt vid Amsterdam suqare el va de heter. Typ 3m från största shoppinggatan = jag va i paradiset haha. Blev inte mycke mer av den kvällen än att ut o käka innan de va dags för sängen.

Fredagen upp ganska tidigt ut i shoppingdjungeln tillsammans med Melle och Robin sprang runt ett bra jävla tag hitta väl lite av varje sen blev de hem duscha käka lite och göra sig iordning för Sensation White! Tog sen tåget ut till arenan där vi och tusentals andra vitklädda människor väntar med spänning på att grindarna ska öppnas!
Väl inne på sensation måste jag nog erkänna att jag blev besviken.. 10års jubileum och musiken va väl inte kass men näst intil.. scenen och showerna va grymma men musiken house typ? Jag vill ha mer trance!!! JA TACK!! Men ikke drog igång mot slutet men då hade jag redan segat ihop av den lugna musiken som varit. Lite röjj blev de iaf drog dock lite innan stägning hem och laddade batterierna inför lördagen och luminosity beach festival =)

Vaknade på lördagen inte alls utvilad.. sliten som fan rent ut sagt gjorde mig iordning och drog till lumi som låg i zanvoort på en millång strand vid havet hur fint väder som helst kunde inte blivit bättre trodde jag! Badade i havet och njöt av solen träffade mass härligt folk och tillslut Roger Shah, sann kärlek till musiken han spelade i solnedgången. De va magiskt!!
Alla va glada och stämningen på topp! Som någon på scen säger i micen "Who needs Sensation when you have luminosity right here on the beach?" Så sant! 1 miljon gånger bättre än sensation och helt klart redan bokat inför nästa år! Glädjetårar skratt lycka kärlek allt i en mix av vakra toner jag ryser i hela kroppen då jag lyssnar på mixen!

Söndagen va inte lika fint väder men ska inte klaga de va disigt och inte lika varmt men ack så braaaaa!!!
Måndagen blev ännu mer shopping samt bara slappa o ta de lugnt då vi alla var ganska möra efter 3 dagars röjj!
Tisdagen vart de dags att åka från allt och tillbaka till dystra sverige, känns så hopplöst att vara tillbaka. Tillbaka till allt jobbigt här hemma nu ser jag frem emot nästa del av semestern om 1 vecka! Men innan dess bär de av till småland och hultsfred över helgen!

Idag var inte min dag, jag var där för att få svar letade överallt men du fanns ingenstans! Var där för att ta dig därifrån... börjar känna en klump av hopplöshet.. borde jag ge upp?? Ge mig en gnista hopp så jag kan fortsätta vänta för snart ger jag upp.. *gloria gloria*

Ska föärsöka slänga upp lite bilder från helgen snart oxå =)


Kommentarer
Postat av: Magnus

Ja du lär ju slänga upp lite bilder tjejen! Annars får du med mig att göra;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback