Semester

Känns ovärkligt att ha semester har inte fått in de helt än men de känns ju helt fantastiskt! Bokade bil idag så om en vecka drar vi på roadtrip till Tyskland för att gå på Nature One så jääävla najs =)

Blev Thaiboat igår mycke folk riktigt lyckad kväll =) Synd att många drog såp tidigt bara =/

Idag bara slappdag så himla skönt o bara ta de lugnt. Laddar batterierna inför en galen resa nästa vecka.. få se hur länge de håller i sig. Funedrar om jag ska dra ner till jönköping i helgen o kalasa loss men inget bestämt än får se vad som händer borde kanske bara ha en lugn helg.. hade hoppats att träffa robin men verkar inte som om han har tänkt höra av sig och han e ju med flickan så låter de va helt enkelt saknar honom som fan dock :( men men jag vet ju hur de är o va nykär *intalar mig själv*

nä nu ska jag hoppa in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback