Tillsammans

Typiskt att vädret inte riktigt är me mig idag jag hade hoppats på lite sol. Försöka dra me mej lite folk till "tillsammans" som kör i rålis idag =) Kommer nog bli najs ändå förutom att folk inte alls verkar lika sugna på de här som jag är. Extremt rastlös idag och nu ska jag fan ut så nu får ni minsann ta o haka på! Tur att man har Matte och co. som brukar va me på de mesta!

Sitter nu o ska käka lite frukost o sne blire väl att ringa o få liv i Mariella. Kom även fram till att snart åker vi fan till tyskland inte många dagar kvar nu de kommer bli så jävla kul!

*spanar ut* ja nu ser jag skymten av solen iaf. Folket vaknaaa vi ska kalasa idaaaag!! Döda tråkiga människor kom igen nu!

Nä nu dags för frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback