Ut på stan!

Gårdagen kändes ju ganska lam gjorde inte ett skit och de känns så jävla kasst att bara kasta bort semesterdagar å nada då kunde jag lika gärna suttit på jobbet så idag va jag iväg o träffade magnus inne i stan då han va här från västerås under dagen. Passade på att ta en promenad för att sen avslutningsvis sätta oss vid vattnet i gamla stan o snacka lite skit innan de va dags att dra sig hemåt.
Nu snart dagt att åka till lövsta och möta upp Erik o bara softa me lite catch up va ju ett tag sen sit (mitt fel såklart) jag e så jävla kass på att höra av mig och ja jag suuuuger på msn ska försöka bättra mig att faktist logga ut då jag inte är vid datorn har än så länge gått hyfsat bra måste jag nog medge!

Härligt väder har vi i storstan oxå solen strålar och de gör mej lycklig! Va även förbi TajMahal och köpte remover till hårlimmet så de hänger på trekvarten e så less på de här håret så jag vill spy på de men samtidigt vill jag inte ta ur de o bli korthårig så nus ka jag ta ur de o göra om så de blir fint igen nu e de bara en stor rishög så drog på mej kepsen idag.. måste fan hitta en sån där mössa el keps som de står bad hair day på någon som vet avrt de finns?? Vet att de finns iaf iof kanske man kan beställa en egentryckt *funderar massa*

Nä nu ska jag försöka få i mig nån mat innan jag drar iväg på äventyr pallar inte sitta hemma när de är fint väder och dessutom semester!!

Ha de gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback