Whatever doesn't kill you ,it's gonna leave a scar!

Jag blir så jävla less på den här skiten jävöla fitta kan du bara lämna mig och mitt liv ifred! Dra åt helvete bitchjälvel! Jag vill inte ha mer med dig att göra och jag vill inte ha mer med din patetiska man och göra om man nu kan kalla honom man!  Jag vill inte veta av dig el honom någe mer så lämna mig ifred! Inget du säger kan såra mig mer! Varken du el han så sluta trakasera mig för jag blir bara förbannad.

So turn around ,walk away
before you confuse the way we abuse each other
you're not afraid of getting hurt
and I'm not afraid of how much i hurt you

Träffade Erik idag satt o snacka om hur lessa vi är på allt jävla katt och råtta jagande så man träffrar någon man blir intresserad av.. väldigt intressant diskution som fick mig en tankeställare! Han sa något fruktansvärt vettigt som jag nog inte riktigt tänkt på innan.. Ni vet när man träffar någon och man ska verka svårflörtad genom att låta bli att höra av sig även fast man inget hellre vill än att ringa el skicka ett sms även fast man egentligen inte har något vettigt att säga.. man vill bara höra den andras röst el liknande så sitter man där som ett fån o tänker nej vänta han/hon kanske tappar intresset om man hör av sig för ofta.. ja ni har säkert alla varit med om de! Då säger erik "skit samma de e väl bara höra av dig! Orka hålla på o spela något spel, gillar han dig så gillar han dig oavsett hur ofta du hör av dig annars e han väl inget att ha!" Ja kanske inte ordagrant men något i den stilen iaf..fan vilka sanna ord här sittre jag varje gång jag finner intresse i någon och försöker låta bli att smsa o ringa men wtf! Ta mej som jag är jag e inte desperat bara för att jag hör av mig jag gillar troligtvis bara ditt sällskap och duger inte de då kan de vara!
Nu låter de här skitsmart i mitt huvud dock e de nog svårt att bara släppa de där fucking lovegames men ja de e en bra tanke jag gillar den o de ska jag fan tänka på varje gång jag vill höra av mig till någon oavsett vem de är! Har jag fel?`

Nu ska jag ta o hoppa i säng så jag pallar med morgondagen.. ska drömma fina drömmar vi kanske ses in my fantasy!


Kommentarer
Postat av: Sofie

Han har helt rätt din käre vän! Bara att vara lite framfusig & visa att man gillar personen men jagv et själv att sådan är inte jag..man kanske förlorar den man nyss hittat bara för att man var lite för påig :o/ hmm för komplicerat


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback