I love to complicate it!

Kryper upp i ett hörn av soffan.. jag orkar inte... de blir för mycke för mig att hantera! Vill skrika rakt ut... gårdagen var mer än vad jag kunde hantera.. tårarna kan inte sluta rinna.. lämna mig ifred! Nej stanna kvar! Jag är ett vrak och jag vill fly jordens yta och samla mina känslor och tankar som är utspillda överallt flyger runt med vindpustarna och virrar runt i förvirring!
Jag vill inte såra, inte dej, inte mej, inte någon.. har satt mig i en sits jag inte vet hur jag ska ta mig ur vet bara att alla kryphål är lika krångliga att ta sig igenom.. hur lyckas jag alltid sätta mig i sånna här situationer.

Kommer nog behöva ta ett stort beslut som kommer att förändra en stor del av min vardag. Vilket val jag än tar så kommer de påverka och nu står jag mitt i en vägkorsning och vet inte alls vad mina känslor och vad mitt hjärta säger. Snart sätter jag mig i bilen och drar försvinner bort några dagar stänger av mobilen för att samla alla känslor och tankar samt mitt förnuft som jag tappat någonstans på vägen!



I don't know if I can yell any louder
How many time have I kicked you outta here?
Or said something insulting?
I can be so mean when I wanna be
I am capable of really anything
I can cut you into pieces
When my heart is....broken

Please don't leave me
Please don't leave me
I always say how I don't need you
But it's always gonna come right back to this
Please, don't leave me

How did I become so obnoxious?
What is it with you that makes me act like this?
I've never been this nasty
Can't you tell that this is all just a contest?
The one that wins will be the one that hits the hardest
But baby I don't mean it
I mean it, I promise

Please don't leave me
Please don't leave me
I always say how I don't need you
But it's always gonna come right back to this
Please, don't leave me
I forgot to say out loud how beautiful you really are to me
I can't be without, you're my perfect little punching bag
And I need you, I'm sorry.


För att inte låta allt för depp o nere får jag väl tillägga lite glada nyheter oxå! Har fått löneök efter ett väldigt scary samtal med företagets VD. Får se de posetiva i att han verkar tycka väldigt bra om mig *wohoo* nåt posetivt ska väl hända me!


Kommentarer
Postat av: Patric

krama

Postat av: Lulu

älska

2009-06-27 @ 13:40:58
URL: http://lulu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback