No more dreads!

Nu e dom borta.. allihoppa.. allt borta :( saknar dom redan men satt här hemma i soffan o mådde pest o pina glodde på en helt värdelös film och pilla mig håret... råkade pilla upp en av dreadsen i nacken alldeles för lång och insåg ganska fort hur jävla ofräsha dom egentligen va... började överväga om jag borde ta ur alltihoppa men dröjde inte länge innan jag pillade upp hela jag påbörjat för att se om de över huvud taget gick och hur ofräscha dom egentligen va... visade sig att dom va nog lite äckligare än avd jag tänkt mig slutade med att jag tog beslutet att ta ur hela skiten.. suttit nerbäddad nu i soffan o knaprat febersänkande kollat på film druckit energidryck och pillat upp dreads.. nu äntligen klar helt stel i både fingrar nacke och axlar.. klart!

Resultatet inte de bästa men nu e jag fräsh o nyduschad =) får se hur länge jag står ut utan mina beloved dreads innan jag trasslar in nya igen. Väntar till hösten iaf och kommer tänka en och 2 ggn innan jag gör om dom.


Bättre bild får ni då jag e helt frisk och känner mig tillräckligt fräsh för att visa mig för allmänheten igen!

Måste även tillägga hur jävla surt de är att sitta hemma sjuk och sommarn passar på att komma fram o lagom tills jag e uppe och far igen kommer väl nå jävla oväder.. dessutom suger de o va sjuk då de e sista veckan på jobbet innan 1 ½ vecka semester!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får skynda på och krya på dig tjejen! Kan ju inte va sjuk när sommaren härjar fär fullt:) Tänk om jag dyker upp i Stockholm snart, då måste du ju vara fräsch och leka med mig!

2009-06-24 @ 19:43:08
Postat av: Sofie

Looks like Lady GaGa ;o)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback