Sjukling!

Lördagskvällen blev lugn då jag va ganska tött efter våran resa hem. Vaknade söndag morgon med fruktansvärt ont i halsen, tänkte inte så mycke mer på de så åkte iväg o käka lunch me magnus i kista o sen en liten shoppingrunda.. under dagen mådde jag bara sämre o sämre sluta med att jag däckade i soffan o mådde riktigt bajs igår eftermiddag... tog tempen 37,8 en timme senare va de 38,4.
Helt utslagen gick o la mig vaknade imorse med 39.4 graders feber o nu har jag tryckt i mig massa alvedon så febern börjar gå ner lite så ligger o kallsvettas i sängen o kollar ut på de underbara vädret.. de här suuuger verkligen. Men som mina vänner säger, hellre nu än om 1 ½ vecka då vi är i amsterdam!

Måste även nämna min fantastiska mamma som ringde mig igår och sa att hon utan min vetskap har varit i min gamla lägenhet och städat ur allt, tack söta mamma! Kan man ha bättre mamma?
Och idag fyller hon år grattis lilla mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback