Desperat!!

Kolla mej i spegeln idag o bara kände ÅNGEST! Håret hänger och ser just nu förjävligt ut.. ser ut som ett jävla sunk fy faaaaaan!! Så nu e jag desperat behov av en duktig dreadfixare och jag e fan nästan berädd på o betala ordentligt om nån kan fixa till mina kära lockar innan jag sliter ut dom!!

Hittade en tjej på badboll som hade bilder i sitt galleri som gav mig nytt hopp!!


Före / Efter

Dock kanske vi inte snackar att mina e så illa men om hon kan fixa de där till de slutresultatet så kan jag bara drömma om vad hon kan göra för mej *dregglar*

Nu har jag skickat iväg ett mail så får vi se vad hon ger mej för pris samt om hon e intresserad av att hjälpa lilla mej o få ordning på barret!! älskar mina dreads men snart står jag inte ut o se dom såhär längre!















Kommentarer
Postat av: Inchi

Så kan de gå när man har smuttsigt hår ;P

retas


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback