Glädjeskutt... krash!

Ja ja ja jag ska bättra mej gnäll gnäll gnäll jag har ju inte tiiiid haha skriva blogg kommer väl längst ner på prioritetslistan just nu men ska försöka hänga med iaf. Så intressant är nog inte mitt liv iaf.

Haft en sjukt omotiverad dag haha har verkligen inte haft motivationen till o göra annat än att inte göra nåt haha förstod man de där??

Känt mig massa glad till för typ 5 min sedan då jag loggar in och ser en kommentar o jag bara känner inombord att jag blir så jävla LESS!!! Arg FUCK!!! FAAAAN!! Så de va skönt o få ur lite vrede.. FAAAAN!

Vadå Gratz?? Till vad lixom? Jag blir så jävla less på situationen!!

Till Gloria!
There's nothing I could say to you
Nothing I could ever do to make you see
What you mean to me

All the pain, the tears I cried
Still you never said goodbye



Srang en runda i kista innan ja drog hem från jobbet idag o fick tag i ett par riktigt shyssta kritstrecksrandiga finbyxor sköna som fan o billiga så de blir nog mina blivande jobbarbyxor =)

Har letat snart riunt halva stan efter ett par shyssta sneakers men hittar nada nån som har nå bra förslöag på vart jag kan få tag i några nu när mitt tålamod börjar ta slut.















Kommentarer
Postat av: Magnus

Ooh, kritstrecksrandiga byxor! Läckert tjejen:) Jag har en kritstrecksrandig kavaj, snuskigt snygg ju! Sneakers n Stuff har grymt mycket snygga sneakers, har du kollat där?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback