Happy B-day to me *ego*

Haha aldrig varit med om en liknande födelsedag ever shit alltså snacka om skillnad från tidigare år märks ju att man har förändrats en hel del sen förra året mobilen piper konstant och loggade in på faceboom o typ 40 pers har skrivit grattis helt sanslöst samt lullat som jag nästan börjat tro hade försvunnit helt överaskar med en grattisfras riktad till mig på msn samt ett blogginlägg som lyste upp hela min dag =)

Taget från Lulu.blogg.se:

♡♥♡♥♡ GRATTIS UNDERBARA TINA! ♡♥♡♥♡.



Den mest underbaraste, sötaste, ärligaste, mest omtänksammaste varelsen på denna planet fyller idag 24år. Önskade mest utav allt jag kunde ge henne en kram och säga hur mkt hon betyder för mig. Nu får det vara nog med denna tystnad, dags att träffa ängeln, typ nyss..

Saknar och Älskar

Din Lullat på soffan

Kikar lite till och även Robin har ett litet grattis bakom sitt namn på msn jag blir så lycklig i hela kroppen jag älskar er mina små parvlar puss på er och på alla er andra som inte glömt bort mig den här dan de betyder massor för mig =)
Nu ska jag hoppa in i dushen och sen åka till R o bara njuta av lugnet jag planerat för kvällen =)














Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis grattis! Ha en superbra dag med alla sköna människor, det förtjänar du! :)

2009-03-04 @ 21:13:25
Postat av: Mariella

hoppas att mitt mms kom fram sötöra? :D vill fira dejje sötnos <3

Postat av: Gloria

Till att du fyllde år så klart. =) Ja situationer går och kommer. Det suger ibland men jag kan inte göra så mycket åt nuet. Hoppas du hade en bra dag.

2009-03-10 @ 13:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback