Svinkallt!

Så jävla kallt jag DÖÖÖÖR!!!! Sitter på jobbet i Bromma o inte konstigt att man blir sjuk 4 tröjor på mej men lik förbannat sitter jag o typ hackar tänder de e typ 5 plkusgrader i den här jävla ankomsthallen dom kunde lika gärna att mej på en stol på parkeringen WTF!!!!

Kommer säkert bli sjuk igen efter idag de här suger ju stenhårt! Imorrn ska jag iof på kurs så då blire väl förhoppningsvis lite lugn och ro för en gångs skull känns som rena semestern haha.

Eftermiddagen lär dock inte bli lika bright har så sjukt mycke o fioxa sista dan på månaden och månadsavslutsdags!! wohooo! *not* men de e väl de här jag kämpat så mycke för?

Solen skiner o de känns iaf riktigt najs =) Fick svar från dreadfixartjejen oxå så efter nästa löning e de min tur o få fin fina dreads igen *längtar* kanske behövs en rejäl omtrassling i håret typ 1 gång om året el typ var 9 månad haha så man inte lessnar på dom.. nu hoppas jag dom blir bättre så jag slipper trassla upp allt för att sen troligtvis ångra mej 1 månad senare och sakna dom.

Snart e de spurt till rissne fram o tillbaka med bilar *wohoo* bil-race! Uttråkad som fan med datorn som ända vän här ute hehe.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback