Trance energy 2009

Yttligare en väldigt stressig vecka har rusat förbi med stormsteg. Torsdagen va massor att göra på jobbet efter att ha varit i kista hela början av veckan, dagen slutade med att jag gick hem tidigare från jobbet och mådde bajs! Säöngliggandes hela torsdag kväöll o halva fredagen innan jag tog tag i mej sjöälv o kröp halvdöd ur sängen fast besluten om att jag SKA åka till holland på trance energy!

Stressade runt o packade lämnade katten hos brorsan o sen in till stan för att hinna med bussen till TE. Väl på bussen kan man ju minst sagt säga att de va en dryg 21h lång resa ner till Utrecht. Näst intill ingen sömn och raka vägen in på centralstationen dumpade väskorna och tog tåget in till amsterdam där de blev en intensiv shoppingrunda för alldeles för mycke.. ett par minishorts några linnen och ett par nya gympadojjor som jag numera är helt förälskad i.
 


Efter en snabb intensiv shoppingrunda va de bara sätta sig på tåget och åka tillbaka för att duscha och fixa iordning sig för TE. Dock hade vi blivit lurade.. hade fått info om att de skulle finnas duschar på stationen som man kunde betala nån euro för att få duscha av sig.. men ikke de va falsk info så vi sprang i panik runt o letade efter någonstans att göra oss iordning men hittade typ nada tills vi sprang in i några göteborgare som åkt samma buss som oss.. dom hade tt hotellrum som en av dom snällt gärna lånade ut en dusch till oss då vi följde me han till hotellet och fick göra oss iordning där tack snälla vem han nu var!
Efter de bar de av till TC's förfest på Jam men vände typ i dörren de sög så ringde viktor och drog till deras hotell och förfestade me hela svenska ligan typ! Underbart sen va de dags för de big party! Drog iväg me Doter mimmi o co till TE och röjde dock va jag vid de här laget så sjukt trött så benen bar mej knappt jag kämpade mest hela natten att hålla mig vaken de enda som va fick mig att glömma tröttheten var Paul van Dyk som ägde allt han e helt sanslöst bra! Kommer leva på den upplevelsen länge.
Efter PvD va jag heeeeelt död lyckades få låna Lucas hotellnyckel för att gå lite tidigare och ta en dusch innand e va dags att sätta sig på evighetsbussen tillbaka till sverige. Stort tack till Luc som ställde upp. Efter blev de frukost och sen in på bussen där jag somnade typ 2 min efter att vi börjat rulla mot sverige. Sov typ hela vägen hem ändå va jag helt förstörd efteråt.

Tack Robin och alla andra som gjorde denna minnesvärda resa! Nu är jag mer än tokladdad inför kryssningen på torsdag!

MONDAY BAR MAIN FLOOR
Starlight Palace, däck 6-7
23:00-01:00 : Blake Jarrell
01:00-04:00 : Armin van Buuren
04:00-06:00 : Signum

13:00-15:00 : Sophie Sugar
15:00-17:00 : Johnny Boy


MONDAY BAR HARD FLOOR
Moonlight Bar & Dancing, däck 6
22:00-23:30 : Fredrik Grass
23:30-01:00 : A*S*Y*S
01:00-02:30 : Alex Kidd
02:30-04:00 : Kutski
04:00-05:30 : Dark by Design
05:30-07:30 : Funky Tuna
07:30-09:00 : Fredrik Grass


LASERPOINT FLOOR
Disco Zenith, däck 10
20:00-21:30 : Jussi Soro
21:30-22:30 : Sergei Shkuroff
22:30-23:30 : Orkidea
23:30-01:00 : Efo & Anton Sonin
01:00-02:00 : Laserpoint secret guest
02:00-03:30 : Oded Peled & Asaf Peled
03:30-04:30 : Flight
04:30-05:30 : Nuance

13.00-16.00 : Laserpoint Allstars

Nu rockar vi båten! =)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men hur läckra var inte de där skorna då! :)

2009-03-10 @ 21:59:07
Postat av: Inchi

OMG!! Shit tösen de var ett par skrikiga skor allt. haha ;p

Nån som verkligen gillar att sticka ut ur mängden.



Men du valde allt helt rätt sko märke.

DC FTW !!

Postat av: LillRobin

du ska ha ett grymt stort tack som ville ha med mig på denna resa gumman <3 BIG LOVE!

2009-03-10 @ 22:55:51
Postat av: Martina

Heta skor!

2009-03-11 @ 05:57:49
URL: http://martinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback