But I want more!

Jag blir tokig på mig själv.. läste nyligen en bok som jag starkt rekomenderar! "Hemligheten" heter den handlar om relationer och möten mellan människor och hur vi kan påverka olika situationer bla bla bla... jävligt intressant och känns som jag förstod mig själv mer i vissa situationer! O nu försöker jag ändra situationer så jag ska slippa massa krångel men då hamnar man i nya krångliga situationer istället! Gah aldrig ska de gå ens väg men en dag ska de väl även klicka för mej!
men guh va komplicerat fattar inte ens jälv va jag babblar om längre!

Fredagskvällen blev väldigt lugn hemma framför datorn slutade med en film "Spiderwick" e hur de nu stavas, bättre än förväntat faktist helt klart sevärd!

Åkte in till A:N:T idag för att fixa min anchor som lossnat.. el ja själva smycket har lossnat men såklart så e Tyrone pappaledig så får ta mig tid att åka in till simon på Plain Pain ist så jag får den fixad för nu ser de verkligen förjävligt ut!

Sen bar de av till hagaparken för att leka med kameran.. el ja jag lekte nog mest framför haha galet blev de!

O av nån anledning hänger sig den här skitsidan varje gång jag försöker ladda upp en bild så får ta de senare is

Puss o kram //TiNi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback