God morning sunshine *gäsp*

Ja har ju ingen o säga de till så de blev till kissen hehe solen skiner o jag känner mig ganska posetiv även fast den här dagen känns so en evighetsdag hoppas verkligen innerligt att min kollega komer tillbaka imorgon e jävligt less på o jobba över varje dag nu särskillt me tanke på att vi stationschefer har möte ikväll så jag blir väl kvar till 21-22 o de känns ju lagom kul då man börjar 07 på morgonen.
På me musik o fram me frukost så man vaknar till! E så himla träningssugen hoppas jag hinner träna idag men de känns inte som att jag kommer hinna de idag heller tyvärr! Försöker se fram emot helgen då jag ska träffa Robin igen, funderar på o dra ner till Norrköping men har inte bestämt mig e lite kalassugen eftersom helgen blev så lugn måste få min dos av galenskap!!

Idag ska jag ringa min bovärd o fixa tid för besiktning så jag får skriva mina nya hyresavtal snart *wiieee* happy happy känns fantastiskt att äntligen ha fått större lya nu hoppas jag att lullat komer förbi oftare! Kom just på oxå att de inte alls e lång tid kvar till MB kryssen ska bli så himla kul längtar som en tok! Dock måste jag ju fixa nåt o ha på mig.. har fokuserat så mycke på vad jag ska ha på ig på sensation så jag nästan glömt bort kryssen men nåt B/W ska väl inte va så svaårt tycker jag.

Va ett pucko som försökte preja mig av vägen då jag o M va ute o åkte i lördags o jag kan inte släppa de jag e fan fortfarande förbannad vilka puckon som faktit lyckas få körkort o sätts ut i trafiken i d ehär jävla samhället! Hade jag fått me reg nr hade jag fan skickat nån arg jävlen på idioten! Bläh försöker skaka av mig ilskan som vägrar släppa!

Nä nu sags att springa till jobbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback