I would die for you

Älskade Robin kommer snart hit över helgen *happy* Vad vi ska göra har jag dock ingen aning om! Är så grymt uttråkad just nu..så hoppas han dyker upp snart så man får lite sällskap =)

Måste nog även nämna mamma som varit helt underbar och hjälpt mig med lägenheten nu inför flytten! Bästa älskade mamma. Igår blev de packa ner nästan hela köket i kartonger som numera står inpackade i klädkammaren.
Var och skrev kontrakten igår så nu e lägenheten äntligen min även på pappret samt att min lägenhet är uppsagd och blev besiktigad idag.. så 28/5 blire visning.. jobbigt o ha massa skumma människor springa runt o ska titta på allt men.. hade kännts bättre om vi hade kunnat ta de efter jag flyttat men eftersom jag vill bli av me lägenheten så fort som möjligt så e de bara bita i de sura äpplet!

Tog även ner min stora backdrop ovanför sängen igår o de kändes så himla tomt då jag skulle sova igår helt kalt på väggen.. vill bara flytta nu med en gång *otålig*

Nu ska jag glo lite TV i väntan på skrutten


Kommentarer
Postat av: Magnus

Vart flyttar du hotstuff? Har du inte berättat det, eller har jag bara glömt? :)

Jag har iaf mer eller mindre gjort klart med lägenhet i Jönköping nu.



Ha en skön helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback