Jävla PMS-kärring!

Ja vad ska man säga då de e tyå så jag varit den här veckan. I onsdags va jag så himla känslosam bröt ihop på jobbet i gråt pga stress och efter ett samtal med min chef som gjorde att jag bara ville packa ihop mina saker o dra! Toprsdagen började bra fick iordning en hel del i lägenheten innan jag sen drog in till stan o träffade Mariella, evigheter sen så va ju en del o "catch up" jättetrevligt.. efter de drog jag raka vägen hem till Magnus där han Micke o Carro prec hade käkat middag o satt o snacka lite skit o tryckte i mej massa glass (o så gott o onyttigt)
Kände mig då jävligt lättirriterad o humöret va typ sämst de blev dock bättre efter att jag varit där men långt ifrån bra vettifan va de va me mej.
Drog sen vidare till Hägersten och mötte upp Matte, snacka lite skit o satt ute i kylan så blev inte så långvarigt höll ju på o frysa ihjäl sen skulle jag ju upp tidigt oxå. Började röra mej hemåt vid 22.30 och tog då en sväng förbi stan för att säga hej till en person som jag lovat nämna. Fastnade där alldeles för länge egentligen, kom hem alldeles för sent me tanke på när jag skulle upp och kunde inte heller sova!

Vaknade imorse ovanligt pigg o ovanligt glad idag e jag istället på kanonhumör så jag blir nästan irriterad på mig själv hur jag kan ha sånna humörsvängningar. Nu ska jag in i duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback