Life is a razorblade

Efetr ett välbehövt uppehåll är nu solen åter tillsammans med en längtan efter sommar och sol! Hittils känns de här året som ett fint minne med många upplevelser som tex (som vanligt) Mb kryssen, Trance energy, årets första utomhusfester sol och värmen som kom tidigt.. dock fanns de en hel del som dragit ner de hela oxå såklart som bla allt jobb och slit samt min envisa migrän som alltid dyker upp väldigt opassande!

Snart helg igen men lever fortfarande på lyckan efter förra helgen! Valborg med Robin och massa fest och vänner hela helgen. Totalt underbart väder och glada ansikten kunde verkligen inte bli mer lyckat! Tack Robin och tack alla andra som gjorde mina soliga dagar ännu mer minnesvärda!!

Bilder från Valborg (K2)




Bilder från Picknicken i Vanadis Lunden 090502







Bilder från stamp i hagaparken 090502 Tyvärr blev bilderna så suddiga



Har haft migrän hela dan helt outlidligt! Gick hem från jobbet o däckade i sängen därför jag sitter uppe nu.. dock mår huvudet fortfarande inte helt bra =(

Som sagt så e de ett tag sen jag skrev känns som jag e efter me mycke men kör en snabb sammmanfattning.. har prec fått reda på att jag får ny lya nu oxå via sthlms bostadsförmedling så 1juni flyttar jag *wiiie* nästa vecka blire väl besiktning och visning av min lägenhet så dags att röjja hela skiten på allt onödigt bråte som bara finns och tar plats i helgen.
Beställde lite nya piercingar idag oxå så nu blir jag helt otålig på att dom ska dimpa ner i brevlådan =) Dessutom en ny töjstav eftersom jag lyckats slarva bort den andra töjningen.. typiskt.. så nu lär ju den dyka upp då jag börjar röja här hemma men men 40kr inte så mycke o tjaffsa om. Nu ska jag ta o krypa ner i sängen igen o hoppas att huvudet mår bättre imorgon!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt att du är tillbaka tjejen!

Postat av: Inchi

Hold it hold it ;P "PickNick 2009" ägde ;)

PickNick 2009 v1.2 e nog inte allt för långt bort ;)

2009-05-08 @ 05:08:33
URL: http://inchi.blogg.se/
Postat av: Martina

Fint hår du har :)

2009-05-22 @ 20:08:43
URL: http://martinag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback