Nu jävlar händer de grejer!

Bråkat med chefen lite hela veckan stämningen e ju sisådär *arghh* men idag ringde jag o öppnade mitt hjärta om vad jag tyckte och han bad o ursäkt och nu känns allt ycke bättre! Imorgon komer dessutom min kollega tillbaka så jag slutar kl 15 så jääääävla skönt!!! Då blire hem o röjja för nu e de snart dags!! Flytta flytta flytta *wieehooo*
Skriva kontrakt imorgon kl 13 sen på fredag kl 12 så e de besiktning av in lägenhet sen 1 juni får jag tillträde *spännande*

Mitt huvud vägrar ge med sig har börjat ta de här jävla medicinen so påstås ta bort migränen nu men 3 dagar kanske lite tidigt innan man kan dömma om den e bra el inte. Känns som om jag knaprar piller hela tiden huvudhelvete! Kan iof va all stress på jobbet sen kom jag på ig själv att jag slarvat lite med linserna sista tiden att jag borde bytt dom de kanske oxå påverkar(?) ingen aning nu e dom iaf bytta så nu vill jag ha FÖRÄNDRING!

Ikväll blire bio med Micke, Magnus och Carro... Änglar och Demoner i Kista hoppas att **** kan uppföra sig i biosalongen nu senaste gångerna har de ju varit fritidsgård där! Tänk va mycke puckon den här lilla världen innehåller, borde ju finnas mer vettiga än puckon men ikke de e fan tragiskt! Man märker ju bara på hur mycke puckon man stöter in i på jobbet dagligen! Är jag för bitter nu??

Kanske dags att hoppa in i duschen så man kan åka o hämta upp Magnus sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback