orklös

Jahapp en ny dag vaknar innan klockan ens ringer även fast jag inte kunnat sova något inatt... legat sömnlös ett bra tag innan jag somnade sent sen vaknat till och från... förstår inte varför jag inte kan sova jag e så sjukt trött!!
Fick ett sms av kollegan igår att han e sjuk så de verkar som att jag blir ensam i början av veckan nu igen.. jobbat över varje dag nu senaste 1 ½ veckan o nu fortsätter de o jag har ingen ork ingen lust o vill bara gräva ner mej hemma i sängen efter de här smset! Blä blir ingen träning idag heller då hur ska jag hinna me de... blir så less

Kanske dags att göra sig iordning och åka till jobbet då, brukar va posetivare på morgonen vet inte alls vad som e fel på mig =/


Några av bilderna från helgen



Kommentarer
Postat av: Lawrence

Att du har svårt att sova beror säkert på dina biffiga under armar, måste vara så eller så låg du väl sömlös och tänkte på mig. Ååååå =) Snart är det sommar o sol, kryssingar, kärlek o harmoni =) kämpa på på jobbet...

2009-05-11 @ 10:05:39
Postat av: Linda

Fan va grymma bilder :) Ska ev upp till Stockholm nu i början av juli, skulle vara skoj och träffa dig o ta en öl. Jag hör av mig på msn när det börjar dra ihop sig mot resan dit så får vi se om du har tid och lust. :D

Postat av: LillSkrutten

Väldans fina bilder blev det iaf =)

2009-05-11 @ 16:09:37
Postat av: Anna Lilith - wargaflicka.se

ohh nice att hitta dig här :D

2009-06-08 @ 00:04:12
URL: http://wargaflicka.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback