BWTFDIC!

Ja de va ju ett tag sen sit har inte haft lust o skriva mest velat vara för mig själv sista dagarna, hade tänkt skriva då jag hade all tid i världen då jag jobbade i kista tors o fre eftersom Micke va sjuk. Men hade noll i motivation.. idag kände jag att de va dags. Blev en inpuls photoshoot med Fredrik Norquist och Patric Franksson igår i Hammarby sjöstad, de va blött de va kallt o de va jävligt kul. Har fått kika lite på bilderna och jag gillar resultatet ni ska få en sneakpeak på en av bilderna antar att de flesta av er redan sett den på facebook iof! Så vad tycks? Inte alls van att stå kameran, de va många år sen sist men jag är nöjd med resultatet.




Och sen pojkarna som dolde sig bakom kamrorna!



Japp de va roligt skönt att få testa lite ibland... fler bilder är på ingång men jag som helst skulle lägga upp iaf en till får vänta med de tills fredrik publiserar några imorgon på facebook =)

Nu alldeles försent för att blogga egentligen men wtf! Är förvånansvärt posetiv idag efter lite dåliga nyheter men inget jag vill lägga vikt på nu när humöret är på topp... får helt enkelt njuta av stunden!

'Cause you can't jump the track
We're like cars on a cable and life's like an hourglass glued to the table
No one can find the rewind button boys
So cradle your head in your hands and breathe

There's a light at each end of this tunnel
You shout 'cause you're just as far in as you'll ever be out
And these mistakes you've made you'll just make them again
If you'll only try turning around

2 a.m. and I'm still awake writing this song
If I get it all down on paper it's no longer inside of me
Threatening the life it belongs to

And I feel like I'm naked in front of the crowd
'Cause these words are my diary screaming out aloud
And I know that you'll use them however you want to




Kommentarer
Postat av: David

fantastiskt fin bild :)



och låten är en av mina favoritlåtar! så JÄVLA bra :D

2009-09-28 @ 06:42:30
Postat av: Robin, who else? ;)

Sedär ja :D mitt Citat ;D

2009-09-28 @ 06:58:52
Postat av: TiNi

japp de va ju klockrent ju! och låten är fantastisk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback