Don´t waste my time!

Funderar vart all tid i mitt liv försvinner på. Alltså dagarna, veckorna, månaderna, åren bara rinner iväg och jag hinner inte alls med i tempot. Allt är alltid så hetsigt. Allt och alla ställer kvar så vart finns platsen kvar för mig, att bara få vara jag?

Jag är less på att folk kommer och går ut ur mitt liv utan att ens ge en tanke åt vad som skulle kunna utvecklas, menad då inte relationer i första hand. Tänk bara på alla som kommer fram och hälsar på mig på fester el på stan frågar hur de är och bla bla bla bla... seriöst jag vet inget om dom och dom vet inget om mig.. vissa av dom väcker ett intresse hos mig men ändå blir de inte mer än så. Varför?
Känns som om alla "känner" varandra men vad vet vi egentligen?....ingenting. Varför tar sig inte folk tid till varandra, jag blir så less!

Bestämde mig i helgen att de här blir sista MB kryssen på ett tag framöver.. de har förlorat sin charm och jag hoppas att den kommer tillbaka efter ett uppehåll.

Nu laddar jag istället batterierna för MB festen i november då paul van dyk kommer och skakar om dansgolvet,, de kan ju inte annat än sluta bra =)

Nu är klockan som vanligt för mycke och sängen kallar! Varför e de ingen som lägger upp schyssta bilder från kryssen?? Vart har alla fotografer som tar bra bilder tagit vägen, nästan bara massa sunk på TC nu juuhh!!

Be strong, hold on, antoher day will rise
Be strong, love is gone, heart is cold as ice




Kommentarer
Postat av: Inchi

Tja en av dessa fotografer kommer ju inte med så honom kan du i alla fall inte skylla på ;)

Postat av: Bernhard

Mina bilder då? ^^ ler Du skulle kommit ner till studion. Där var det drag! =D

2009-09-02 @ 03:21:11
URL: http://zwc.se/blog
Postat av: oljo

Och mina bilder då? =)

Patrics bilder kommer upp senare idag skulle jag tro, eller imorn.



Kommer sakna dig på kryssarna, du har ju de klart vackraste ögonen på hela båten! =)

Men vi behöver ju alla våra pauser i livet, hoppas du hittar gnistan igen snart!



Kram!

2009-09-02 @ 12:15:24
URL: http://www.oljo.se
Postat av: Maria

Jag har lagt upp på FB :) Vårt beslut om att hoppa några kryssningar känns helt jävla rätt faktiskt. Längtar till PvD i nove,ber! då blir det party! vill träffa dig snart igen! <3

2009-09-02 @ 20:52:20
URL: http://baverbacken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback