Hoping to see you, please dont escape!

Lördagen blev mycket trevlig, tog mig in till stan och mötte upp Maria på dagen för att ta en lång mysig promenad i solen runt djurgården.

Kvällen åkte jag in till Tiki room tillsammans med Kristin och Patrik där vi mötte upp Linsda o co. Hde en riktigt trevlig kväll, skulle egentligen dragit vidare efteråt men alla va småtrötta så drog hem efter istället. Blev en ganska tidig lördag.

Söndagen vaknade jag av ett mindre kul sms som fick min dag att sluta i tårar. Tack söta Matte som kom och tog hand om mig. De behövdes verkligen! Hade nog st'ängt in mig hemma och gråtit sönder mig själv.

Nu känns allt bara skit men försöker se de från en posetiv sida även om jag har svårt att hitta den nu. De här SUGER! Jag saknar dig... och jag kan som vanligt inte göra ett f*cking jävla skit åt de. Men de löser sig tids nog.

Ikväll blire sats afro med lutten =) Yttligare lite blåsor under tårna kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback