I'm done!!!

Min planering höll =) Så stolt över mig själv att jag för en gång skull blev klar som planerat!! Framsteg annars brukar mina projet lätt bli stående alldeles för länge innan jag tar tag i dom.

Vardagsrummet är nu KLART!!! Wieeehoo jättefint blev de men de känns lite naket dock, ok en list som inte limmats upp än dock men annars är allt klart . Nästa projekt är att måla en tavla för att fylla tomheten med (om den blir bra). Hade tänkt börja med den nästa vecka ska iaf rita upp den då sen måste jag försöka få tag i ett billigt stafli =)

Försökte prec ta en bild på resultatet men den blev inge vidare tyvärr va jag ju inte så smart att jag tog en förebild så ni kunde se hur hemskt de va innan. GULT va de iaf och jag verkligen avskyr gult usch!! Men nu börjar de ju tom kännas som hemma här =)

Va förbi indiska och köpte lite mer kuddar och ett buddah huvud oxå för att få lite mysstämning i rummet =)

Försöker igen.. inte bra men bättre här kommer lite bilder =)

Här är en bild man kan se lite av sen gula färgen som va innan stor skillnad blev de iaf.


Nu ska jag börja göra mig iordning sen ska jag ut till ekerö och fira linn och co. som fyller år tillsammans med Linda lutt =)


Kommentarer
Postat av: Magnus

Jättefint blev det! Får jag komma och hänga hos dig nu?:)

Postat av: oljo

Snyggt!

Fest hos dig snart då! =D

2009-09-13 @ 11:47:59
URL: http://www.oljo.se/
Postat av: Mariella

guuuud så fint!! jag flyttar till täby i dec weeee hihi saknar dig prinsessan <3

2009-09-17 @ 19:22:44
URL: http://sweetwishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback