It´s all about me!

Fuck it e min enda kommentar efter att ha smält gårdagens gråtattacker är jag nu fit för att skriva av mig lite igen. Sjukt trött på tillvaron men samtidigt så orkar jag inte gräva ner mig för de heller!

Mer fokus på mig i fortsättningen är så less att lägga ner tid energi och själ i allt jag gör då jag alldrig får nåt tillbaka! Är less på allt festande hit o dit less på alla falska ansikten i min omgivning less på de mesta men samtidgt känner jag att de e på väg mot bättre tider.. kanske inte prec nu men längre fram o de e de jag lever för just nu att göra mina dagar bättre. Fokusera på mig själv o skita i allt omkring.

Lägger ner hela grejen me kärlek.. nåt jag saknar sjukt mycke i mitt liv men jag verkar ändå inte kunna bli kär o så fort jag finner någon intressant så skiter de sig så fuck it!

Jobbet känns sådär just nu då jag kommer få gå igenom kaoset som hände vid årskiftet yttligare en gång till. Är så less att kämpa så hårt för att i slutändan se allt falla samman. De jag pratar om är backstabbers som gör mej less! Berättar mer om de här då de är officiellt vad som händer men de e inga vidare nyheter för mig. Hoppas jag får behålla jobbet efter detta kaos!


I tried to be all that you need
tried not ever let you down
still I can see it in your eyes
Not good enough

What can I say, What can I do
This is who I am and I am hurting you
What can I say, what can I do
No matter how strong my feelings are
I always end up hurting you


Känns skönt att Lullat bpor hos mig några dagar så jag slipper va ensam även om jag sitter isolerad me hörlurar för att lyssna på dead by april medans hon sitter vid sin dator.. jag är inte ensam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback