Its ok you'r not alone

Sitter i soffan lagom sliten efter en hård arbetsdag, lagom sugen på att städa hemma som jag borde sätta igång men.. huvudet håller på att sprängas av huvudvärk men de e bara bita ihop. Sitter och lyssnar på Mike Shiver på www.di.fm mycket bra detta gillar vi =)

Var förbi House of Pain i jakan idag och bokade ne tid hos Rasmus då nu e de dags att bli plågad av nålen igen =) Vad de blir får ni se på torsdag nästa vecka. Så länge bjuder jag på en till bild från min Fredrik Nordquist och Patric Frankssons plåtning i lördags... more to come =)



Ja fint blev de minsann är jättenöjd med blderna =)

Nu ska jag sätta fart här och sen dra hem till söta Steve *wiiie*


Kommentarer
Postat av: Mariella

åååh underbart snygg du är sessan! miss u


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback