It's when the timing is right thins can happen


[Lutten och jag i stugan på ekerö]


Ja kvällen i lördags blev väl inte riktigt som planerad... mötte upp Lirran vid brommaplan för att åka ut i skogen på ekerö på födelsedagsfest o de lät ju jävla roligt dock va de väl inte riktigt som vi tänkt oss. Folket va yngre än vi rott och inte alls min typ av människor så redan 2h senare bestämde vi oss att röra oss hem igen. Åkte hem och myste ner mig i soffan drog på lite trance o tände ljus myste i mitt nya vardagsrum dock han jag inte sitta spec länge innan de ringde på dörren och en lapp slank ner i brevlådan *suck*. De va bara sänka o va glad ändå.. orka med grannar som inte kan unna en lite musik på en lördagskväll blir så jävla less på idioter!

Söndagen ägnade jag åt en rejäl välbehövd storstädning av lägenheten så nu är allt (utom min list) klart o de har blivit så himla fint här hemma nu måste jag bara få tag i en shysst TV så jag kan glo lite film här hemma. Någon som har en TV som ligger och skräpar?

Kvällen åkte jag hem till O och käkade middag med han och hans inneboende innan vi sen glodde på "Year one" och sen satt och spelade lite PS.

Idag har jag gått runt hela dan me de där fjantiga flinet igen känner mig så fruktansvärt töntig men hoppas verkligen jag spelar mina kort rätt den här gången pallar inte me nå kaos mer! Miss you ;)

Efter jobbet bar de av till sats för ett pass (satsafro) va faktist riktigt kul förutom att min kordination är galet ur funktion. Måste vrekligen träna på o hänga me på alla flaxande rörelser och steg o sen minnas kombinationen.. inte min starkaste sida helt klart!

Har känt senaste tiden en fruktansvärd saknad av min sminkhobby.. funderar seriöst att ta upp de igen den här gången till en början som en hobby men nu måste jag börja leta fotografer och modeller som vill jobba lite TFP för att få ihop lite inspiration samt fina bilder!! Galet kul hoppas att någon/några är på på den idén under hösten/vintern =)

Nu är de nog dags att hoppa in i duschen och sen krypa ner i sängen *mys*


 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Bernhard

Jag är på TFP när som helst med att fota. ^^

Postat av: Inchi

Fan. Han han före mig.... DoooH.

2009-09-15 @ 07:24:05
URL: http://inchi.blogg.se/
Postat av: Patric

Tina.. vi sparkar igång Supercute nu och har ju räknat med din hjälp ;)

2009-09-15 @ 10:49:41
URL: http://blog.bejbi.se
Postat av: Inchi

Ja mins du inte att vi för massa månader sedan pratade om att kanske göra de ihop. Bara för skoj skull. Skulle vilja testa på de i alla fall, inte gjort någe just sådan porträtt fotografering.

Måste bredda mina kunskaper lite.. Får prata ihop oss kanske om de .

2009-09-16 @ 16:00:24
URL: http://inchi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback