Måndag!

Är verkligen heeelt död... Jobbat hela dan.. nästan. Tog en avstickare mitt på dan till Elenas Nagelstudio och fixade akrylnaglar för första ggn känns så himla bra o ha naglar igen! Dyrt dock men de får jag unna mej nu när allt annat går åt helvete, efter jobbet blev de afrikansk dans på sats i sumpan. Lyckades bli sen och fick sprinag som en galning för att hinna men ändå kom ajg försent och fick böna och be för att bli insläppt men tillslut så¨=)

Nu har jag tagit tt bad med tända ljus mysig trance coh nag champa kan livet bli mysigare.. ja de kan de men de får duga med tanke på situationen. Nu e jag helt slut borde sova men fatnade som vanligt en stund vid datan =)

Fick mina böcker som jag beställde i veckan idag.. hämtade dom efter jobet i vällingby. ¨Så nu har jag dom andra 2 twilightböckerna o läsa eftersom ajge  så nyfiken på nya filmen som kommer snart... *wiiie* Nån som e sugen på att gå och e den med mig??




Kommentarer
Postat av: Linda

Vi kanske kan gå om du har lust? Kan vi ta någon öl innan eller något. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback