Måndag

Ja gårdagen hade jag ju planerat att dra iväg till sats för att gå på nåt nytt satsflow pass som jag tyckte lät intressant. Jag o Linda skulle dra dit men hon fick förhinder så jag tänkte dra dit ändå bytte om och allt satte mig i bilen och åkte till sumpan. Nästan framme så ringer Linda snackar lite skit och plötsligt säger hon typ "vad gör du i sumpan? passet är ju i jakobsberg!" JAHAAA okej KUL jag hann inte dit så jag missade passet så blev förbannad och drog hem. Lånade en slipmaskin utav Matte och satte fart med mitt vardagsrum som stårr me spackel på väggarna nu i typ 2 veckor.

Så igår blev de slipa väggar, idag målade jag litegrann på onsdag kommer mamma förbi så vi kan börja tapetsera och förhoppningsvis hinner vi klart till helgen isf ska jag ta tag i resten av målandet så de blir klart =) Kommer bli kanon!!

Verkar inte spela någon som helst roll hur tidígt jag än går upp på mornarna! Hur jag än gör så lyckas jag aldrig komma iväg den tiden jag borde, fattar inte hur jag lyckas!? Lyckas alltid komma typ 2-3 min efter 7 kanske låter lite men de e sjukt irriterande att alltid komma inspringade 3 min sent o alltid står de nån kund där och suckar = JAG ÄR SÄMST!!

Ikväll har jag som sagt börjat måla mina väggar sen kom Lulu förbi och vi va ner o köpte en pizza och slängde oss i soffan och kollade på Captivity, faktiskt bra film måste jag säga! Hon däckade dock efter pizzan så efter filmen packade jag ihop och kröp ner i min säng me minipc'n och här sitter jag nu.
Är sjukt less på min TV som krånglat en hel del sista tiden.. nu har den dock packat ihop och sagt bye bye till mig nu går de inte ens att starta skiten fan fan fan så jag får helt enkelt klara miog utan TV ett tag framöver då jag varken har råd och lust att slänga pengar på en TV nu. Någon som har en TV som står och skräpar någonstans så kan ni ju hojta till!?

Nu ska jag nörda lite sen blire sovdax, ska nog at o lägga min på min kära spikmatta en stund oxå =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback