Some deny and search for things that never come around!

Ibland tror jag att jag överdriver.. el ja tror va väl fel ord jag vet ju att jag gör de blir så less på mej själv gör stora saker av små skitgrejer som inte ens är nämnvärt egentligen. De blir stora berg att klättra över i mitt liv. Fatta va onödigt mycke tid jag slösar på skitsaker! De måste ju verkligen bli ändrig på de här.

Va inne i stan idag och gick en promenad med Danne runt årstaviken och snackade lite skit i de härliga vädret, får ju passa på dom få soldagarna som bjuds på nu innan mörkret tar över helt, blä vill inte ha vinter!
Alltid lika spännande och höra folks synvinklar hur dom tycker jag förändrats sen terapin jag gått i. Saker som jag själv kanske inte reagerar speciellt mycke på. De får mig uppskatta mitt beslut om att träffa psykologen ännu mer! Sakna henne mer oxå för den delen då jag inser hur mycke hon gjort för mig utan att jag knappt märkt de själv.

Då va de dags igen för våra alldeles översmarta citat!
Lulu: Men jag har inte slutat dejta fula killar!
Jag: Nej du har inte ens börjat!


Kom hem efter promenaden och har bara degat på soffan i min ensamhet så skönt!!! Tyckte första gången jag hörde att infected mushroom och jonathan davis från KoRn skulle göra en låt ihop att de lät helt galet fel, har ju lyssnat på båda i massa år nu och nus ka dom göra nåt ihop dom kör ju helt olika typer av musik men satt idag på youtube och spanade på resultatet och de e ju rent ut sagt klockrent! Snart släpps infecteds nya album och de verkar bli riktigt bra ser fram emot releasen som är om typ 2 dagar(?) om jag inte minns fel.




Ja lyssna själva, vad tycker ni? I like it anyway och gillar den bara mer för varje gång jag lyssnar!

Lullat e ute och röjjer ikväll o jag valde att stanna hemma och dega, blir nog snart sängen är så himla seg tråkig som jag är! Sp himla skön helg har verkligen inte haft nåt planerat förutom att ta de lugnt!!

Haft en riktigt jobbig vecka, egentligen inte jobbigare än vanligt förutom lite dåliga besked på jobbet. Minns ni att jag jpobbade i Tyresö tidigare men BMW sa upp avtalet med MABI och min station stängde jag hängde löst och va nära på att mista jobbet, nu händer samma sak igen och jag känner mig bara så omotiverad att gå igenom de här enb gång till. De här är ju egentligen inte officiellt förrän på måndag men wtf spela roll 2 dagar!?
Nu håller jag tummarna att jag får behålla jobbet annars får jag väl gå på a-kassa el nåt.. känns ganska lugnt men helt säkert sitter jag ju inte just nu. MEN de löser sig som alla säger. Och den här gången känns de faktist så oxå! De löser sig!

Nu ska jag sluta tråka ut er me massa text som ni troligtvis inte orkar läsa ändå så nu ger jag upp för idag ska nog glo en rulle sen sova!



 


Kommentarer
Postat av: David

det märks även på ditt språk och formuleringar att du utvecklats :) skit i allt som drar ner dig o kör på, du har alla förutsättningar för att även fortsättningsvis vara bästa tini i världen :D

2009-09-06 @ 06:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback