Take one look at yourself, and realize...

Ibland undrar jag vad jag egentligen slösar min tid på oviktiga saker.. väldigt ofta händer de oxå och jag är fullt medveten om de.. hoppas att de i slutändan ska leda till en vinst för min egen skull men nu har jag gjort de så många gånger så borde egentligen veta att de aldrig brukar bli så. Men nån gång måste väl saker ändras el? E de bara jag som är sjukt naiv och vägrar fatta vinken??

Frustration.. något jag har väldigt mycke av just nu!!

Nu snart in till stan för en promenad med Maria id e fina (kalla) höstvädret! Därefter blir de dags för utgång med Lutt och co. =) Kommer förhoppningsvis bli en grym kväll med massa halvnakna karlar!!! Prec vad jag behöver ikväll!

Sitter och lyssnar på Infected mushrooms nya album.. SJUKT BRA!

Take one look at yourself, and realize...
Life is treating you nice, better be wise...
And enjoy your moments.
Take one look at yourself, into your eyes...
How you treated your life, wasn't too wise...
Cause its getting closer...






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback