This may hurt in the end!

Jag blir galen springer runt klättrar på väggar humöret sviktar jag vill skjuta mig själv!! De här är helt klart lärorikt och jag både hatar och älskar varje sekund av de här dramatiken som pågår inombords! Vad händer med mig??? Gaaaahhh ena stunden på topp nästa i botten och de mesta pga ingen annan än mig själv. Ja CP-Tina! Testar mig själv i en situation som är helt främmande för mig själv. Den här gången öppnar jag mig, jag är ärlig och rakt på sak. Duger de inte? Then fine! Här är jag take it or leave it!

Jag säger jad som gäller och sen väljer du att ta de el dra! En fruktansvärd förändring mot vad de tidigare var och varje bekräftelse på de gör mig ännu mer målmedveten men.. MEN de e fan en kamp inombords för att inte falla tillbaka i gamla mönster!

"Tina, du vet att jag inte skulle släppa iväg dig om jag inte tror på dig va?" Orden klingar klart i mitt huvud efter ML's ord sista sessionen på min terapi. Jag klarar de här nu e jag helt ensam och än så länge står jag med huvudet högt men mina hjärnspöken bråkar som FAN med mig hela tiden försöker putta ner mig i de gamla.. men nej än så länge står jag kvar!

De här kan ju sluta i total katastrof men då får jag väl se de som en smärtsam seger för jag vet att jag inte gjort något fel!

Jobbet går knas hoppas allt löser sig... tveksamt.. Jag VET att de löser sig de helt enkelt måste göra de!

Tack fina david för att du tog dig tid när jag ringde idag de betydde verkligen massor för mig coh de är som vanligt lika intressant och lärorikt att prata med dig du har så mycke vettigt att säga!

Dagen har varit galet upp och ner alla kunder har varit fruktansvärt otrevliga tror jag har dålig kharma får hoppas morgondagen blir bättre, innan dess vore ju inte sömn helt fel.

Sweet dreams

Kommentarer
Postat av: David

kämpa på, du är grym :) du kommer gå stärkt ur det hur det än blir!!



och tack detsamma! :)

2009-09-16 @ 12:08:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback